Cégünk December 18 - Január 16 között év végi leállást tart.
Megértésüket Köszönjük!
Készpénz. Banki átutalás. (előre utalás) Online Simple Pay.
Személyesen telephelyünkön: 7100 Szekszárd, Mátyás király u. 66. Házhozszállítással Magyarország területén belül bárhol. Kisebb termékek esetében csomagponton. (fejlesztés alatt)
Kollégáink munkanapokon 8:30 -15:30 között telefonon elérhetők, az oldal alján található telefonszámokon. Emailekre igyekszünk rövid időn belül válaszolni.
A rendeléstől számított 14 napon belül lehetőséged van indoklás nélkül elállni a vásárlástól, ezt emailben jelezd nekünk. Regisztrált vásárlóként a felhasználói fiókban a rendelésnél van erre, egy külön opció. Fontos, hogy csak eredeti csomagolásban, sértetlen újra eladható, eredeti állapotban lévő termékekre lehet érvényesíteni! Például, ha valaki a harmonikaajtót kicsomagolás után már méretre szabta, akkor azt nem vagyunk kötelesek visszavenni. Részletesebben az ÁSZF-ben találsz információt.
Nem, viszont érdemes fiókot létrehozni, ezt akár a rendelés végén is megteheted. Így könnyebb rendeléseket nyomon követni.
Igen, telephelyünkön. 7100 Szekszárd Mátyás király u. 66.
Igen.
A szállítás díja függ a súly és térfogattól, a sávokat megtalálod az ÁSZF-ben. A szállítás 50.000 Ft felett minden esetben ingyenes.
Több céggel is kapcsolatban állunk, leggyakrabban a Sameday-el. Kisebb csomagokat GLS-el illetve kifejezett kérés esetén MPL-el.
A Sameday illetve GLS biztosít csomag követési kódot, illetve ügyfélszolgálatuk is van ahol érdeklődni lehet.
Jellemzően néhány munkanap. Néha előfordul, hogy ez több időt vesz igénybe frekventáltabb időszakokban, mint például akciók, ünnepek, Black Friday.
Először a futárszolgálat ügyfélszolgálatán érdeklődj a csomag felől, amennyiben ők nem tudnak segíteni, vedd fel velünk a kapcsolatot, kollégáink segítenek megoldani a problémát!
Amennyiben a csomag átvételekor látható sérülés van a csomagon, mindenképpen készítsetek jegyzőkönyvet a futárral, illetve fényképeket a sérülésről! Ezeket a termékeket természetesen cseréljük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Amennyiben Online fizettél, a már kifizetett rendelésen módosítani sajnos nem tudunk, de visszamondhatod a rendelést és adhatsz le újat. A többi esetben telefonon, illetve emailben kérheted a módosítást. Ha rendelkezel regisztrációval, akkor a fiókodban tudod törölni a rendelést az elállás gombra kattintva.
Amennyiben rendelkezel regisztrációval, igen.
Amennyiben rendelkezel regisztrációval a fiókodban.
Minden egyes fázisról értesítést küldünk email-ben, ami alapján tudod, hogy hogy áll a folyamat.
Rendelés fogadás. Rendelés feldolgozás. Rendelés összekészítés. Rendelés kiszállítás.
Igen, ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot.
BauTrend Zrt.
Üzletpolitikánk, hogy jó minőségű termékekkel és megbízható szolgáltatássokkal biztosítsuk vevőink elégedettségét, mely a mi sikerünk záloga is egyben.
Cégünk December 18 - Január 16 között év végi leállást tart. Az ez idő alatt leadott rendelések feldolgozását és összekészítését 2025 Január 7. kezdjük meg.
Megértésüket Köszönjük!