Miben segíthetünk?

Keress a témakörök között, vagy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal

  • Milyen fizetési lehetőség vannak?

    Készpénz. Banki átutalás. (előre utalás) Online Simple Pay.

  • Hogyan tudom átvenni a termékeket?

    Személyesen telephelyünkön: 7100 Szekszárd, Mátyás király u. 66. Házhozszállítással Magyarország területén belül bárhol. Kisebb termékek esetében csomagponton. (fejlesztés alatt)

  • Kérdésem van, kit keressek?

    Kollégáink munkanapokon 8:30 -15:30 között telefonon elérhetők, az oldal alján található telefonszámokon. Emailekre igyekszünk rövid időn belül válaszolni.


  • El szeretnék állni a vásárlástól, mit tegyek?

    A rendeléstől számított 14 napon belül lehetőséged van indoklás nélkül elállni a vásárlástól, ezt emailben jelezd nekünk. Regisztrált vásárlóként a felhasználói fiókban a rendelésnél van erre, egy külön opció. Fontos, hogy csak eredeti csomagolásban, sértetlen újra eladható, eredeti állapotban lévő termékekre lehet érvényesíteni! Például, ha valaki a harmonikaajtót kicsomagolás után már méretre szabta, akkor azt nem vagyunk kötelesek visszavenni. Részletesebben az ÁSZF-ben találsz információt.

  • A vásárláshoz szükséges regisztráció?

    Nem, viszont érdemes fiókot létrehozni, ezt akár a rendelés végén is megteheted. Így könnyebb rendeléseket nyomon követni.

  • Van-e lehetőség személyes átvételre?

    Igen, telephelyünkön. 7100 Szekszárd Mátyás király u. 66.

  • Magyarország teljes területére szállítotok?

    Igen.

  • Mennyibe kerül a szállítás?

    A szállítás díja függ a súly és térfogattól, a sávokat megtalálod az ÁSZF-ben. A szállítás 50.000 Ft felett minden esetben ingyenes.


  • Melyik futárszolgálattal szállítotok?

    Több céggel is kapcsolatban állunk, leggyakrabban a Sameday-el. Kisebb csomagokat GLS-el illetve kifejezett kérés esetén MPL-el.

  • Van csomag nyomon követési lehetőség?

    A Sameday illetve GLS biztosít csomag követési kódot, illetve ügyfélszolgálatuk is van ahol érdeklődni lehet.

  • Mennyi a várható szállítási idő?

    Jellemzően néhány munkanap. Néha előfordul, hogy ez több időt vesz igénybe frekventáltabb időszakokban, mint például akciók, ünnepek, Black Friday.

  • Nem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?

    Először a futárszolgálat ügyfélszolgálatán érdeklődj a csomag felől, amennyiben ők nem tudnak segíteni, vedd fel velünk a kapcsolatot, kollégáink segítenek megoldani a problémát!

  • Sérülten kaptam meg a terméket, mit tegyek?

    Amennyiben a csomag átvételekor látható sérülés van a csomagon, mindenképpen készítsetek jegyzőkönyvet a futárral, illetve fényképeket a sérülésről! Ezeket a termékeket természetesen cseréljük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

  • Módosítani szeretnék a rendelésemen, megtehetem?

    Amennyiben Online fizettél, a már kifizetett rendelésen módosítani sajnos nem tudunk, de visszamondhatod a rendelést és adhatsz le újat. A többi esetben telefonon, illetve emailben kérheted a módosítást. Ha rendelkezel regisztrációval, akkor a fiókodban tudod törölni a rendelést az elállás gombra kattintva.

  • Meg tudom nézni a korábbi rendeléseimet?

    Amennyiben rendelkezel regisztrációval, igen.

  • Hol tudom nyomon követni a rendelésemet?

    Amennyiben rendelkezel regisztrációval a fiókodban.


  • Ha nem rendkezem regisztrációval, hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?

    Minden egyes fázisról értesítést küldünk email-ben, ami alapján tudod, hogy hogy áll a folyamat.

  • Mik a rendelés fázisai?

    Rendelés fogadás. Rendelés feldolgozás. Rendelés összekészítés. Rendelés kiszállítás.

  • Nagy tételben vásárolnék, viszonteladóként. Van erre lehetőség?

    Igen, ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot.

BauTrend Zrt.

BauTrend Zrt.

Üzletpolitikánk, hogy jó minőségű termékekkel és megbízható szolgáltatássokkal biztosítsuk vevőink elégedettségét, mely a mi sikerünk záloga is egyben.

Fizetési lehetőségek
Online Bankkártya
Átutalás
Utánvét
!
Figyelem

Cégünk December 18 - Január 16 között év végi leállást tart. Az ez idő alatt leadott rendelések feldolgozását és összekészítését 2025 Január 7. kezdjük meg.

Megértésüket Köszönjük!